محفل دوستانه
محفل دوستانه

محفل دوستانه

Lazy Sam

Salam Neda...salam Sepdideh...salam Hossein... Ehtemalan faghat shomaha mian inja sar mizanin... kese digie fek nakonam hal kone biad... Fonte farsi inja rikhte be ham...majbooram Pinglish type konam... In rooza roozaye emtehaname,tebghe mamool shabe emtehane bayyad ye geli be saram begiram. Love life khoobi ham nadaram ( dar vaghe asan love life nadaram ! ) ... Delam vase comment gozashtan vase hamatoon tang shode...montoha ke tabdil shodam be ye khanandeye khamoosh ke boodoo naboodesh farghi nadare...kheili tanbal shodam ,so sorry ... Vasam 2a konin...kheili ehtiaj daram... Love you !
نظرات 4 + ارسال نظر
قیچی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام خوون جیگرمون کردی دختر تا بنویسی. منم مثه ندا چندین بار اینجا سر زدم اما نبودی و خونه خالی بوود. امیدوارم و دعا میکنم که ایام به کامت باشه. ما دلمون برات و برای کامنت هات تنگ میشه. خواهشن اینقدر دیر به دیر نیا. هرچند نمی دونم توو دلت چیه که خیلی دل و دماغ نوشتن نداری.
اما همین ماهی یه بار هم بیای یه خبری از خودت بدی کافیه و حداقل از هیچی بهتره.
ایشالا برقرار باشی و امیدوار به آینده ای که حتمن و حتمن و حتمن از امروز بهتر خواهد بوود.

مرسی عزیزم...

سپیده(لمس خوشبختی) شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

دوست خوبم
سمیرای مهربونم امیدوارم امتحاناتو خوب بدی
تو هر جوری که بیای چه خاموش چه روشن عزیزی
ولی چون دوست دارم دوست دارم بدونم چیکارا میکنی الان امتحان داری باشه قبول
ولی امتحانات که تموم شد دیگه هیچ بهانه ای قبول نیست گفته باشم از الان

حتما !

فاطمه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام سمیرا جوون.خوبی عزیزم؟کی گفته بوود و نبود تو فرقی نمیکنه؟اتفاقن من که خیلی دلم برات تنگ شده .ایشالا امتحانات زود زود تمام میشه مشکل اینجا هم رفع میشه و میای پیشمون دوباره عزیزم...
زندگی همه یه جوراایی یکنواخت شده.برا من که اینطوریه شاید فقط گاهی اینجا اومدن و با بچه ها در ارتباط بوودن یه کم برام تنوع داره ...
ایشالا هرجا هستی تنت سالم باشه خانوووم

فدات بشم من ...

نون الف شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://lore.blogsky.com

کجایی تو :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد