محفل دوستانه
محفل دوستانه

محفل دوستانه

شروعی دوباره ...

سلام گرم منو پذیرا باشین ...هم دوستای قدیمی و هم جدید .


این اولین پست از وبلاگ جدید منه .


قبلا فکر میکردم فیلتر شدن یه بلاگ ، دلایل سیاسی داره ، ولی الان متوجه شدم فقط کافیه بات حال نکنن...


بعد از فیلتر شدن وبلاگ قبلی ام دست نوشته های سمیرا ، دل و دماغی نمونده بود که باز بیام اینجا.


ولی واقعا اینجا و بچه هاشو دوست دارم .


از شما دوستای قدیمی میخوام که منو لینک کنین تا باز با هم در ارتباط باشیم .


فعلا متشکرم تا بعد !


نظرات 9 + ارسال نظر
قیچی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام سمیرا خانووم خووبی دختر جوون.
من هنووز نت ندارم و با دیال آپ و خون جیگر میام
اساعه لینکت میکنم. به روی این چشم و اینیکی چشمم.
میگم این فیل تر شدن اصلن حساب کتابی نداره. یه سری نشستن اونجا مثلن طرف erect میشه میزنه وبلاگ مردم رو فیل تر میکنه.
..
حالا بی خیال.
میگم دوتا کار رو حتم انجام بده.
1) توو لینک هات یه لینک هم به وبلاگ قبلیت بده که فراموشت نشه.
2) اگه تونستی پست آخر وبلاگ قبلیت رو بصورت کامنت خصوصی واسم بذار. چون من فیل تر شکن ندارم

خیلی خووب کردی برگشتی ایدوارم حداقل تا آخر سال پر رنگ تر باشی. من می خوام نتم برقرار که شد از بچه ها بخوام پیام نوروزی بفرستن. تو هم یادت نره. فعلن/.

ندا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://lore.blogsky.com

چرا وبلاگت فیلتر شد آخه
اونجا که چیزی ننوشته بودی :(

خوبه که برگشتی

فاطمه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://dast-divar.blogsky.com/

عجب. ای خدا لعنت کنه دشمنان اسلام رو
به هر حال وبلاگ نو مبارک باشه عزیز.و خوشحالم که هستی ...

سپیده چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام سمیرا جونم خوبی عزیز دلم؟
ببخشید یه کم دیر اومدم اخه زیاد نت نمیام
چرا وبت فیلتر شد تو که چیز بدی نمی نوشتی
خوشحال شدم که دوباره هستی ولی خیلی کم مینویسی
منتظر نوشته هات هستم
دوست دارم دوست مهربونم

سپیده چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سمیرا جونم راستی دکتری که ادرسشو دادی خیلی شلوغ بود گفت واسه خرداد وقت داره
منم چون میخواستم زود برم از یه دکتر دیگه وقت گرفتم
ولی معلوم بود دکترش خیلی خوبه که اینقدر شلوغه

سپیده(لمس خوشبختی) دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

رمز:9245

سپیده(لمس خوشبختی) دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

عزیزم کجایی؟
دلم واست تنگ شده
چرا اینقدر دیر سر میزنی

نون الف جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://lore.blogsky.com

چرا نیستی تو ؟
میدونی چن بار اومدم سر زدم نبودی ؟

Commentet baes shod ye harakati bokonam ! merC

کاوه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام


خوشحالم که بازم برگشتی و می نویسی...

موفق باشی

merC

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد